.: Fet go vecka :) :.

2010-10-21 13:28:18
Veckan började med sovmorgon två dagar i rad, igår var jag ledig och idag är det Skördefest på skolan, en trevlig tradition! :) Imorgon blir det trevligheter hos den då artonåriga bruden Beatrice! ;)
Och detta är inget att klaga på minsann! Dock känner jag att en och annan extra fettcell kommer produceras just denna vecka då jag igår lyckades klämma i mig en fjärdedels(!) cheesecake och en godispåse tillsammans med Robin. Idag är det god mat och efterrätt som gäller eftersom det är Skördefest och imorgon blir det garanterat god mat, massa onyttigheter och en aning alkohol.. ;) Jennifer goes SLIM!
Nu väntar kretslopp i en timme och därefter fysik i sköööna två timmar! MUMS! Älskar fysik, speciellt när den slutar tjugo i fem! Japp......



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: