.: Day 1 - Recent picture of you and 15 interesting facts about yourself :.

2010-12-14 20:16:12


1. Mitt fullständiga namn är Jennifer Elise Maria Nilsson.
2. Jag är en extrem julfantast.
3. Jag sover nästan alltid med öronproppar.
4. Jag älskar mina vänner, min familj, min pojkvän och min katt så fruktansvärt mycket!
5. Jag saknar min mormor väldigt mycket..
6. ..men är samtidigt väldigt nöjd med tillvaron bortsett från det!
7. Jag är beroende av läppcerat.
8. Jag har fobi för alger och sjögräs.
9. Jag har aldrig rökt i hela mitt liv. Aldrig ens provrökt ett endaste bloss - det ni!
10. Jag är sjukt förvirrad över vad som kommer hända efter studenten.
11. När jag var liten samlade jag på i princip allt som rörde sig; skalbaggar, gråsuggor, sniglar, ormar m.m.
12. Innan jag dör ska jag ha hoppat fallskärm.
13. Om jag fick önska mig ett sjätte sinne skulle jag vilja kunna tala med djur.
14. Jag älskar gamla Disney-filmer och kan nästan alla repliker i Lejonkungen.
15. Jag har aldrig kunnat hjula.

Yes, där har ni 15 fakta om mig att skriva upp i era anteckningsböcker! ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: