.: 18 bast! ;) :.

2010-12-23 19:46:11
Tjoho, nu är man alltså arton år och slipper åka hem när alla andra ens kompisar drar till krogen! ;D Fick många fina presenter på min födelsedag, men den mest oväntade var antagligen min get. Ja, en livs levande get. En afrikansk dvärgget för att vara exakt! En söt liten tjej som jag döpte till Ralf (för får man en get på sin födelsedag ska den ju automatiskt heta Ralf!). Tyvärr var inte mamma och pappa lika förtjusta i min present som jag och Ralf fick inte bo kvar hos mig.. :(
Så här söt var Ralf, min fina get:




Fick även värsta tatueringssetet av baby, så ni kan ju gissa vad jag har suttit och lekt med halva dan idag! ;)
Så hör av er om några år eller så om ni är sugna på att tatuera er, haha... ;D

Nu är det julstämning som gäller här hemma med familjen (! MALLE SVIKER :( !) och än så länge har vi klätt granen, slått in julklappar och just nu står min vegetariska julskinka i ungen, julmusiken hörs i hela huset, brasan sprakar och självklart har vi den obligatoriska Paradisasken på vardagsrumsbordet! ;)
Tomorrow's Christmas Day... TJOHEJ!

GOD JUL! :D

 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: