.: Träningsvärk är lovely :.

2010-03-11 17:12:19

Träningsvärk är fasen hur gött som helst, så länge det håller sig till en viss gräns förstås! ;P Kommer ihåg den gången jag tränade första gången på den numera så kallade "mördarmaskinen" på Sats och jag kunde fan inte gå normalt på flera dagar! Jag såg helt ärligt ut som en stel kärring som nyss skete på sig, och det kan även mina vänner intyga! xP
Men idag har jag sån där go träningsvärk som ett bevis på att träningen igår faktiskt gjorde lite nytta. :) Och det bästa av allt är att när jag har träningsvärk i ryggen har jag inte ont i ryggen alls! Träningsvärk kallas väl för just värk av en anledning det också då, men som sagt lite lagom träningsvärk är bara gött och i jämförelse med hur ont jag brukar ha i ryggen i vanliga fall så är fasen träningsvärken gudomlig! :)

Ikväll ska det pluggas fysik och städas och så kanske man skulle pallra sig iväg till matsalen för att höra om Eskil Erlandsson hade nåt vettigt att säga. Han (Jordbruksministern by the way, om ni inte visste vem Eskil Erlandsson var.. :P) är nämligen här på Lillerud och ska snacka om landsbygdspolitik och lite sån shit. :P Kan väl vara intressant.. kanske.. möjligtvis. Det märks om jag går dit.

Nej, nu minsann ska jag och min käre vän Fysikboken sätta oss i soffan och ta en liten trevlig mysstund tillsammans!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: