.: M-skogen *igen* :.

2010-03-08 12:41:42

Eftersom jag inte har något bättre för mig och eftersom det blivit lite av en tradition för mig att skriva blogginlägg när jag sitter här på i mariebergsskogen får jag väl ta och göra det nu också.. :P
Innan lunch har vi könsbestämt kaniner, gerbiler, marsvin, chinchilla och degu vilket betyder mest gos med djuren och bara lite vända-upp-och-ner-och-titta, ganska soft lektion alltså. :) Nu väntar Djursjukvård.
Och senare kommer älskling till Lillerud och sover hos mig. :) ♥

Denna vecka kommer bestå av plugg, träning och lite mer plugg.. trevlans! :P Sen är det bara två dagar kvar i skolan innan det bär iväg till Branäs! :D Och därefter bara en och en halv vecka - sen blire påsklov! :O :D Woiie! ^^

Nej nu blire till att gå och bre sig en till macka minsann.. :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: