.: Branäs i Branäs :.

2010-03-22 12:47:42
Igår kom jag och familyn och älsk hem från Branäs.. :) Åkte dit i torsdags och har åkt massor med skidor, fått några nya blåmärken på kuppen, myst en massa med familjen och haft det superbranäs helt enkelt! :D
Lördagen var superfin och det gick till och med att åka i bara t-shirt i backen! Huuuur gött som helst! :)



För tillfället sitter jag i mariebergsskogen, som alla andra måndagar i skolan :P, och har precis dissikerat råttor.. xP Senare kommer älskling till mig och sover på lillerud. :) ♥ Och i veckan blir det plugg, träning och plugg i guess.. xP Så nu har ni fått er en liten rapport! :) So long fuckers! :D




Kommentarer

Postat av: Beatrice

Jag älskar rubriken till detta inlägget! Hahahah!

2010-03-23 11:19:41
Hemsida/blogg: http://beatriceheintz.blogspot.com/
Postat av: Jennifer

Haha vad glad jag blir att du gör det bea! ;)

2010-03-27 18:04:54
Hemsida/blogg: http://jessifelts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: