.: "Paradise Hotel - Lillerud edition" och skoter :.

2010-01-18 12:24:46

Sitter i Mariebergsskogen just nu och käkar mackor och dricker apelsinjuice för fullt. Luktar brasa i håret efter gårdagen.
Hängde nämligen med Robin, hans far och syster, tillsammans med min mor och far till näset för att grilla lite korv och köra lite skoter. Kan ju säga att skoter kanske inte var riiiktigt min grej. Råkade köra rakt ut i skogen och ner i ett dike och välta, samt även köra fast över en stock! Mycket skillat enligt mig själv! ;)
Kanske bör hålla mig till endast korvgrillning i framtiden...?

Förövrigt har jag något mycket viktigt att berätta! I veckan har nämligen Paradise Hotel - Lillerud Edition startat! ;)
Ronja, Ammi och Evelina har varit något av några Paradise-nördar det senaste, och nu kan det hända att det gått lite till överdrivt kan man tycka... Men neeej då, bara en kul idé enligt oss själva! ;D
För det första har Ronja skapat en mycket vacker "Pandoras ask" som vi redan använt och som kommer köras varje vecka, där många hemligheter blivit avslöjade minsann! ;) Dessutom kommer vi varje vecka att ha "parceremoni", där den som blir utan partner kommer få sova i "singelrummet", vilket i själva verket är ett tomt förråd på tredje våningen i Sällskapet.. ;)
Och detta har jag blivit indraget i... Haha! Trevligt! ^^

Blir intressant att se hur detta går! ;)
Kan även upplysa er allesammans om att denna vecka kommer blir F-Ö-R-J-Ä-V-L-I-G! Har huuuuuuur mycket som helst att plugga! :O Inte kul, iinte kuuul!

Nu ska jag ta mig en till macka och vänta på att djursjukvården ska börja. :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: