.: Klassrumsrenovering :) :.

2010-01-21 17:26:04

Denna helg kommer tyvärr inte Jennifer hem till lilla Säffle. Nej, för denna helg ska hon, Alanda, Johanne och Karin renovera klassrummet helt själva! :)
Har planerat, gjort alla förberedelser och köpt in allt som kommer behövas i Projekt-och-företagande-kursen under terminen och denna helg är det dags för genomförandet! Vi ska måla väggarna, byta gardiner, byta hyllor och skåp, sätta upp en stor väggdekoration, ordna med bättre förvaringsmöjligheter, sätta upp nya tavlor och dekorera med diverse för att göra det mycket hemtrevligare! :)
Kommer nog bli suuuper! :D

Jag och Alanda blev även tillfrågade idag om vi ville jobba i Maribergsskogen i helgen, suuuurt bara att det var just denna helgen eftersom jag annars hade tackat ja direkt! Gött att tjäna pengar, och kul att jobba där är det också! :) Blir väl förhoppingsvis någon annan helg ledig som vi kan ta..

Nu borde jag egentligen plugga matte. Får se om jag gör något åt den saken.. kanske är bäst så?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: