.: Då var allt det roliga över.. :.

2010-01-03 19:09:36
Har inte blivit så mycket bloggande på sistonde, men man har ju haft så mycket annat för sig.. :P
Kan bara säga att både födelsedag, jul och nyår varit helt kanon! Är supernöjd med alla klappar jag fått!
Sitter t.ex. just nu med min nya ritplatta och leker lite, måste öva mig lite men förhoppningsvis kommer ni väl även kunna se lite dataritade teckningar! ^^

Har egentligen så mycket att skriva om och så mycket bilder att lägga upp att jag inte orkar helt enkelt.
Det får bli ett lite lamt och tråkigt inlägg med några bilder.
Förhoppningsvis får jag skrivlust snart igen. :)


Julafton. Systrarna, kusinerna och Lucas.

 
Första julen med så här mycket snö på lääänge! :D


Måste även lägga upp denna fina bild på mig och Tjockis som Susanna tagit! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: