.: "Bakisfest" :.

2010-01-10 13:41:51

Igår var det fest hos Bea med tema "bakis". Mjukiskläder, inget smink (som vissa inte klarade sig utan, dålig stil ;) ..!), pizza och chips var det som gällde. Måste bara påpeka att Millennium 2 med Markoolio är en jäkligt bra partylåt, som vi verkligen dansade loss till igår! ;D
Har tyvärr inga bilder, men istället har jag något mycket bättre att erbjuda! ;) Jag, Elin Olsson, Josefin Edman och Niklas Arnell gjorde en "stafettberättelse" eller vad det kallas, när varje person ska skriva ett litet stycke och nästa person får bara se de sista orden på det och ska sen fortsätta. :P
Jag lovade ju att jag skulle lägga upp den på min blogg, så här mina damer och herrar kommer vår fina berättelse, tyvärr namnlös.

"Det var en gång en brunstig gnu som älskade kaniner som gillar morötter... mer än sin fru.
Frun tyckte om sin man också, men något fattades. Vad hade mannen egentligen att erbjuda?
Jo, det ska jag berätta för er. Mannen hade BACKSLICK och rosa skjorsta skjorta.
Stuuuuuuuuuuuureplansstekaren Thörsten Störm.
Hahaha, vad fan håller du på med - sa Sören.
Du kan ju inte göra så förstår du väl?! Ah i alla fall.
sade Thörsten som skulle gå till Farfarn efter att han hade simmat sin vardagliga runda, något han gör varje dag.
Han äter upp sin sillsalami med gula ägglarver på och intar andrastämman i den stora hiten "We shall overcome".
Det är inte varje dag han visar sina dolda talanger, men när de väl visas klappar publiken sina händer åt den lilla blå pojken som sa hallå stetch, vad fan gör du ditt homofila fan? Jag vet inte sa Stefan.

SLUT!"


Nu har jag citerat exakt så som det står på pappret, så kom nu inte och klaga på dålig svenska eller fel i grammatiken! ;)

Mycket fin berättelse tycker jag, man förstår verkligen sammanhanget får jag lov att säga! :)

Nu ska jag snart ta och packa ihop mig för att åka till Lillerud... VARFÖR kan inte lovet vara liiiiite längre för? :O
Får se om jag överlever denna veckan.




Kommentarer

Postat av: Josefin

hahahaha, sjukt bra det här. man kan ju undra varför den var en aning roligare igår dock? :)

2010-01-10 21:13:28
Hemsida/blogg: http://josefijne.blogspot.com
Postat av: Jennifer

Hahaha, mycket bra! :D Borde bli lite av en tradition detta, kan bli riktigt många bra berättelser! ;) Hahaha, ja det förblir ett mysterium varför den var ännu bättre igår! ;)

2010-01-10 22:03:14
Hemsida/blogg: http://jessifelts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: