.: Glasskurkar :( :.

2010-02-08 18:06:44
Har varit i Mariebergsskogen hela dagen idag, men istället för lektioner blev det praktiskt ute i parken. Först badade vi frettarna och klippte klor, sedan fick jag stå och tvätta snoppen på Rasmus - en häst som tur är! Haha, uschamejen det var inte trevligt! ;P
Har sedan tagit mig en tupplur från fyra till fem, vaknade upp och var fortfarande astrött men insåg att jag inte kunde ligga där hela kvällen så har nu suttit och tecknat lite. Blev jättesugen på ammis och evelinas glass som jag visste att jag hade i frysen, bestämde mig för att gå ner och hämta - men nån jävla cp människa har tagit den! :( Förbannade idiot, jag var ju jättesugen på glass! Jag som sparat den så länge för att jag inte velat äta glass på en vardag. Så nu när jag äntligen tänkte unna mig, då har det varit någon jävel där och snattat. Dålig stil! :(
Blev jätteledsen. Och min mobil har fått något temporärt dampryck. Ledsen blir jag. Inget funkar. Fan.



Kommentarer

Postat av: Evelina

Fan för glasskurkar!!!!!

2010-02-10 22:31:19
Postat av: Jennifer

Ah fyfan för dom alltså! ;P

2010-02-11 18:21:49
Hemsida/blogg: http://jessifelts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: