.: 15-02-10 :.

2010-02-15 20:42:41

Sovmorgon till tio idag, sedan var det mariebergsskogen som gällde. Fick bland annat spruta apelsiner på djursjukvården.. ;P
Sedan har jag bara gjort nyttigheter som att fixa städschema, städa köket, träna körkortsteori (fast jag inte har en enda aning om varför), facebookat och bara datanördat rent allmänt. Egentligen borde jag ha pluggat matte, men allt annat fick gå före. ;)
Får se vad det blir här näst - antingen tar jag tag i mitt matteplugg eller så kommer jag sitta kvar här och göra absolut ingenting. Annars ser ju sängen rätt så inbjudande ut. Faktiskt..

 

Sööta små råttisar på m-skogen.. :)


Alanda kan det där med att spruta apelsiner hon! ;P




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: