.: TACOS :) :.

2010-04-23 20:03:39
Sitter i soffan hos micki och har precis fått i oss lite tacos, yummi for the tummy! ;)
Imorgon och på söndag blir det jobb för hela slanten på mariebergsskogen. Fåren har fått lamm och det kommer troligen fler under helgen också, och det är jag ju inte direkt ledsen för! :D Så otrooooligt söta!

Idag på kemilektionen slog det mig att det finns troligen ingen annan klass i sverige som har lika knäppa kemilektioner och lika knäpp kemilärare som vi har.
Idag t.ex. - mitt i en seriös genomgång - avbryter läraren Christoffer sig själv och sätter på "Stampa med Leroy" (http://www.youtube.com/watch?v=3LmmCYxe5k0) på YouTube och säger "Nej, nu måste vi liva upp stämningen lite!". Hela klassen, inklusive Christoffer, ställer sig upp och kör järnet med moves som bland annat cykelpumpen och tjernobylbarnet med handen i nacken! Därefter sätter han på klippet med snabbfrågor med Sean Banan, ni vet vilken jag menar (ROOOMPHHAA!) och direkt därefter återgår till sin genomgång. ;)
Andra gånger har han börjat lektionen med att lyssna på Svenne Banan, leka frågersport helt orelaterat till kemi, spela upp YouTube-klipp om hockeyfrillor för att bevisa att hans frisyr INTE var omodern och så vidare, och så vidare... ;) Har ni inte träffat Christoffer har ni missat något minsann!

Nu börjar Talang!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: