.: Boxning :.

2010-04-07 18:31:16
Ska alldeles strax dra iväg och ta livet av mig.. blir boxning med syster och pojkvän, förstår inte varför jag ger mig in i detta. :P Jaja, lite påskgodis kan väl behövas brännas bort! ;O
Har förövrigt varit på Boys&Girls och fixat till barret så att säga... ;) No big difference men lite fräschare, inte lika sletet och lite mer lyster blev det att. ^^
Gillar skarpt att jag måste ta tag i skolarbete under lovet. Har inlämningsuppgifter i svenska, samhäll och en fysikrapport att skriva. Det gillar vi! (Y) :P

Nej, nu får jag ta och röva fläsket bort från datorn och kanske plocka fram skor.. :P
Om jag möjligtvis inte återvänder hem efter dagens boxningspass vill jag att alla ska veta att det varit trevligt att lära känna er och vi en dag ses igen! Farväl kära vänner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: