.: Sickie :( :.

2009-10-02 14:16:23

Ligger hemma och är sjuk just nu, har öroninflammation men ingen feber för tillfället som tur är. Hade feber i förrgår så drog hem från skolan, vaknade igår och hade megaont i örat så jag fick åka till farbror doktorn och få lite penicillin och sådant.. Hade hög feber igår och ingen ork alls, men idag är det lite bättre faktiskt!

Hade faktiskt såpass mycket ork idag att jag var iväg och klippte och slingade mig för det var behövligt kan jag ju säga! Är så svårt att fixa klipptid när jag är på lillerud hela veckan, så mamma tyckte det passade väldigt bra att passa på idag om jag orkade. Och jag tror redan att all penicillin, de anti-inflammatorisk pillrena eller vad det nu är och den där receptbelagda nässprayen gjort nytta! Och så lite ipren på det så känner man sig nästan frisk! ;P Förutom att jag typ är totaldöv då. Känns som om jag går runt med både öronproppar och hörselskydd på samma gång ungefär, så mycket hör jag! :P
Hela jag är igenslemmad typ! Fast mer än så behöver jag inte säga.. eftersom det finns en risk att detaljerna äcklar er. ;) Så vi lämnar det så helt enkelt!

Nu ska jag krypa ner under täcket i soffan med lite äppeljuice och någon bra film.
Ska se till att bli frisk!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: