.: Shiny! :.

2009-10-20 22:07:34
Hej och hå, här är det storstädning på gång minsann!
Jag och den där utrotningshotade och mycket sällsynta Josephine har dammsugit och moppat golvet och torkat med trasa lite här och där. Josephine kravlade runt på golvet med dammsugaren, vilket är den livsuppgift hon gör bäst här i livet skulle jag tro, medan jag rockade loss tillsammans med moppen till den ena partylåten efter den andra!



Hade bara pluggämnen i skolan idag, sedan satte jag direkt igång med att plugga inför matteprovet, och sedan fysiken. Pluggade konstant fram till kvällsfikat och därefter var det städningen som fick dra igång.
Spännande dag minsann!

Kanonkul! 5 av 5 toasts! *att jag är seriös märks på mitt otroligt entusiastiska och glädjefyllda ansiktsuttryck!*
Dock var det ju såklart trevligt att få svänga sina lurviga tillsammans med den stilige moppen! :)

Nu blir det snart sängen och imorgon väntar en precis lika spännande och meningsfull dag!




Kommentarer

Postat av: Beatrice

Hahahah, jag älskar att du rockade loss med moppen ;D

2009-10-21 19:13:57
Hemsida/blogg: http://beatriceheintz.blogspot.com/
Postat av: Jennifer

Haha, ja men självklart - det gör ju hela städningen till ett nöje istället för en plåga! ;D

2009-10-21 19:56:18
Hemsida/blogg: http://jessifelts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: