.: Säffles snyggaste pumpa! :.

2009-10-29 22:48:36
Jag och min lelle robin har varit och köpt oss en pumpa! :D
Den har vi nu stylat till Säffles snyggaste pumpa, à la party-pumpa!
 
Vår pumpa verkar ha festat lite för hårt..!?

Jag gjorde dessutom en liten söt mini-pumpa (som händelsevis råkar vara en paprika)..

Söt, eller hur? :D

Och så här fin och välkomnande trappa har vi till alla barn som kommer och tigger godis.


Erkänn att vi har världens (eller åtminstone Säffles) snyggaste pumpor! :D



Kommentarer

Postat av: Michan

Jävlar vilka snyggingar :) än så länge dom snyggaste jag sett :)

2009-10-30 14:36:47
Postat av: Hanna

Var inte feg nu, det är VÄRLDENS snyggaste pumpa.. Och paprika! :D

2009-10-30 16:27:16
Hemsida/blogg: http://galnahannix.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Haha, ja nu när ni säger det så, helt enkelt VÄRLDENS snyggaste pumpa! :D

2009-10-31 15:26:34
Hemsida/blogg: http://jessifelts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: