.: PluggPluggPlugg :.

2009-10-19 21:40:34

Har pluggat konstant sedan vi slutade klockan halv fyra. Snurrar runt massa saker i huvudet på mig nu.
Ideologier . Liberalismen . IndividensFrihet . 1600-tal . Fysik . Newton . 9,82 . Moment . 6,67*10^-11 . NewtonsGravitationslag . Matematik . Funktioner . f(x) . RationellaUttryck . . . . K O N C E N T R A T I O N !

Äpple, te och radion gör susen och håller koncentrationen på topp!

Älskar även min myspysiga och fina pippitröja som mojmoj stickat till mig! :D
Visst äj den fiiin? :)

Nu väntar matte..! YEAH! (y)




Kommentarer

Postat av: Lucas

mycket fin. tänk vad vi kommer matcha varann när jag har växt i min :)

2009-10-20 15:39:50
Postat av: KAWAiiKAi ~

ohh gud, jag känner mig så dum nu har typ tusen prov och inte pluggat nått haha oh ;_;

2009-10-20 16:37:46
Hemsida/blogg: http://kawaiikai.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ja, vi kommer matcha helt perfekt! Det är självklart den tröjan jag kommer ha på mig alla dagar som barnvakt och då hoppas jag att Lucas har på sig samma! ;) :D

2009-10-20 22:18:57
Hemsida/blogg: http://jessifelts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: