.: Missade Blog Awards.. :.

2009-10-18 18:45:21
Igår kunde jag ha varit på Blog Awards.. om mina biljetter kunde kommit lite tidigare än i måndags och om det hade gått bussar som passade och om jag hade orkat. :P
Tyvärr missade jag det, men det var väl inte hela världen direkt.

Istället hade jag och Robin myskväll och vi lagade jättemumsig mat! :D Nudlar med wokade grönsaker, tofu, kokosmjölk och cashewnötter - smaaask!
Och idag har jag varit och dansat, känns som jag har missat massa träningar när jag varit sjuk!
Efteråt var jag och micki snälla barnbarn och hälsade på mormor, sedan har jag inte hunnit med så mycket mer än att duscha och packa.
Nu snart bär det iväg till Lillerud igen. Frrrroktansvärd vecka väntar! Inte nog med att schemat är skit, vi ska även ha matteprov, fysikprov, inlämning i samhällskunskapen om ideologier PLUS att vi ska hinna med att städa rummen ordentligt inför lovet samt att det är Skördefest på torsdag. Skördefesten är väl iofs en rolig grej, men det tar ju upp hela eftermiddan direkt efter skolan och hela kvällen så det innebär att allt plugg måste vara gjort innan torsdag. En dag mindre att plugga på alltså. Inte så tajmat att slänga in allt på samma vecka!
Men men..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: