.: Juuuul! :.

2009-10-29 17:51:48

Åh, jag har börjat längta som en idiot till julen! :D Vet inte riktigt varför jag längtar så mycket, men jag tänker på alla ljus både inne och ute, allt julbak, all julmusik och hela stämningen i sig!
Ååååh, jag vill JULBAKA! Och lyssna på julmusik! :D Varför kan det inte vara december NUU så jag kan sätta igång med allt pyssel? Pepperkakshus ska jag baka, jag ska laga minst tre olika sorters vegetariska julskinkor och se vilken som blir bäst, jag ska sjunga ihjäl mig till julmusik och jag ska koka massa knäck, och jag ska sätta upp tomtar överallt, jag ska tända ljus och jag ska handla julklappar... Jag älskar julstämningen helt enkelt! :D

Kan vi inte hoppa över november och gå direkt till december istället? :)








Kommentarer

Postat av: Evelina

jag instämmer helt :) massa snö vill ja ha också =) december är den bästa månaden :):):)

2009-10-29 22:31:25
Postat av: Jennifer

Jaaa, massa snö! :D Absolut! Tur att jag har någon som instämmer ävalena! :D

2009-10-29 22:52:55
Hemsida/blogg: http://jessifelts.blogg.se/
Postat av: louise

tänk för två år sen (tre?) innan du åkte till australien och räknade ner till jul efter din egna specialgjorda kalender "åh, idag är det lucia" och våran, vi normalas ^^, kalender visade typ 1 december?! hahaha. du är så go!

2009-10-29 23:04:28
Postat av: Jennifer

Jaa, hihi jag var nog den första kunden för året som köpte pepparkaksdeg även! ;) DU är go! :)

2009-10-30 11:56:00
Hemsida/blogg: http://jessifelts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: