.: Hutter! :.

2009-10-27 10:10:19
Vaknade klockan åtta idag på grund av att några håller på och ska byta fönster i vardagsrummet.
BANK BANK BANK och DUNK är härliga ljud att vakna till.
Och nu sitter jag och fryser ihjäl här inne, för just nu fattas två fönster så det blir iiiiiiiiiskallt här inne! Skulle ju för fasen behöva termobyxor och vantar!
Fast en smartare lösning är nog att bara flytta datorn från vardagsrummet till tv-rummet eller mitt rum där det förhoppningsvis är lite varmare. Men det är tydligen för jobbigt för mig.. jag verkar hellre sitta här och frysa ihjäl! ;P

WOW, ett fönster på plats nu i alla fall! Grattis grabbar!
Bara ett till nu så sparar ni de andra tills imorgon, vore gött om ni stack nu, ni inkräktar på mitt revir! ;P

Sedan ska jag träffa soffanproppan, det var ett väldans tag sedan, så det är välbehövligt kan jag ju säga! :)
Väntar på att hon ska vara klar hos frisören, men hon har nog inte ens gått dit än så det dröjer väl ett tag.. ^^
Men nu ska jag minsann ta och dra mig ifrån denna kyla och leta upp ett varmare rum.



Kommentarer

Postat av: Josefin

Tänk att jag cyklade förbi hemma hos dig förut och noterade att fönstrena var utbytta, och det första som slog mig var hur kallt det måste ha blivit när ni bytte dem, haha.

2009-10-27 18:10:34
Postat av: Beatrice

Stackars dig som fryser! Och jag förstår precis vad du menar med att du är för lat för att flytta datorn :P

2009-10-27 21:36:17
Hemsida/blogg: http://beatriceheintz.blogspot.com/
Postat av: Jennifer

Jag förstår att det var din första tanke Josefin, du är en smart liten flicka du! ;)

Skönt att någon förstår mig bea! ;D

2009-10-27 23:13:47
Hemsida/blogg: http://jessifelts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: