.: Höstmys :.

2009-10-04 20:20:00
Idag har jag en sån där riktig höstkänsla, när allt bara
känns sådär mysigt som de höstkvällar man ibland kan
längta efter.

Just nu känner man bara för att krypa ner under en filt
i soffan med en stor kopp varm choklad och titta på
skräckfilm.. eller åh - söndagsöppet!
Någon mer som minns det programmet?
Det var söndagsstämning minsann!

Har nyss sett på I hennes skor med älskling och älsklings-tjocken med täcke i soffan, så det enda som fattades var ju varm choklad och möjligtvis att vi skulle valt någon annan film.. men nära kom vi! :)

Blir antagligen soffan igen med lite krubb och något bra tv-program. Tror jag ska ta och fixa mig lite varm o'boy. Då vore ju dagen fulländad!

Vill förövrigt bli frisk nu, tack!
Imorgon eftermiddag åker vi till Kolmården med klassen och är borta i två dagar. Vore ju lite trevligt att slippa gå runt som en zombie! För dit ska jag, vare sig jag är sjuk eller inte! Tänker inte missa chansen att få gå in till vargarna. Det krävs värre sjukdom för det minsann.
Kanske lite varm o'boy gör susen... tål att testas!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: