.: Halloween in K-town :.

2009-10-31 15:24:55
Jag vet inte riktigt vilken dag som är den riktiga Halloweendagen, därför ser vi till att fira den både fredag och lördag så kan vi vara säkra på att vi inte missade den! ;)
Så igår hängde jag och josefine med sofie till karlstad på halloweenfest någonstans ute vid bomstad. :D



Riktigt sköjans vare, fick träffa trevligt karlstadfolk även! :D





OCH så stötte vi på snubben med kvällens bästa utklädnad - en SNEL HEST!



Jag sa till hesten att han skulle få 40 spänn om han berättade vart han hittat den, men den hesten var inte mutbar säger jag bara! DUM HEST! :(

Bilderna är snodda av soffeliproppan.
Tack för himla lyckad kväll djåosefijne änd såofiij och allt annat trevligt karstadsfolk! :D

Nu är det bara att ladda batterierna på nytt för halloweenfest igen, i SÄFFLE! ^^ :D



Kommentarer

Postat av: Beatrice

Vilka snygga brudar det var på bild här då!

2009-11-01 18:16:22
Hemsida/blogg: http://beatriceheintz.blogspot.com/
Postat av: Jennifer

Du är en snygg brud du med stumpan!

2009-11-02 17:26:16
Hemsida/blogg: http://jessifelts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: