.: God morgon :) :.

2009-10-25 10:38:39
Jag kan bara säga att jag älskar när vintertiden kommer tillbaka! Man får ju sova en timme längre! :D
Hela dagen är fullspäckad, och jag kommer vara ganska okontaktbar idag och fram tills imorgon eftermiddag någon gång. Anledningen är den att jag ska göra en beteendestudie på mina gerbiler under 24 timmar! xP
Så efter att jag varit iväg och dansat idag ska jag städa gerbilburarna och ställa upp en liten studio i mitt rum, där kommer jag sitta och anteckna vad som händer varje halvminut under tjugofyra timmar! :P Under den tiden jag sover kommer jag filma burarna med filmkameran, men de där jäkla banden har ju bara en inspelningstid på max 1,5 timme så jag måste ju gå upp varje 1,5 timme för att byta band i kameran! xP
Haha, vilket jäkla projekt jag tagit mig till! :P

Vill ni mig något skulle jag rekommendera sms, för då kan jag skriva mellan varje halvminut och slipper avbryta hela tiden om ni istället skulle ringa. ;P Typ "Hej! Vad gör du? Vänta lite...." "...Sådär! Jo, vad sa du? Eller du, vänta lite...." "....Okej, du skulle berätta vad du höll på med va? Fast, kan du vänta lite igen?" och så vidare.. :P


Gammalt foto på lille Bims som ska studeras.. :)

Kommer kanske hinna med ett och annat blogginlägg under dagen, för uttråkad kommer jag garanterat bli!
Hinner ju skriva i alla fall några ord mellan varje halvminut så tillslut ska jag väl kunna få ihop ett helt inlägg. ;)
See yah!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: