.: Excel är good shit! :.

2009-10-25 21:19:43
Excel måste vara det smartaste programmet någonsin! Har gjort mitt schema till beteendestudien i Excel och det gör allting tuuusen gånger lättare! Tummen upp för Excel!
Just nu är min beteendestudie inte så exalterande direkt, alla gerbiler ligger och sover och har gjort i fleeera minuter nu. Inte så värst intressant att sitta och titta på.. :P

Theia och Nangijala fick vara med om ett äventyr förut i alla fall när de satt i "städburen" (den jag flyttar de till när jag städar deras stora bur) och väntade på att bli iflyttade. Jag hade precis tagit av locket för att flytta in dom men så kom jag på att jag glömt något så jag skulle bara lite snabbt springa och hämta det. Några sekunder senare när jag kommer in i rummet ser jag Hercules, a.k.a. Tjockis, hoppa ner i buren! Snacka om panik!
Jag skrek rätt ut "AAAAAAAAAAAAAAHHHHHH TJOCKIIIIIS!!!!" och "lydig", eller skrämd, som han var hoppade han direkt ut ur buren igen utan att ha orsakat en enda skråma på stackars Theia och Nangijala. De verkade inte ens skrämda eller skärrade... de är väl vana av att ha en stor fet hårig svart klump med ögon i dess närhet.

Gaah, vad meningslöst det känns att sitta här när de ändå bara sover! :P Sitter och pillar med en powerpoint till mitt tal som jag ska hålla i svenskan efter lovet under tiden.. något måste man ju roa sig med! xP

Kommer väl säkert skriva något mer meningslöst senare när jag har tråkigt igen!
Så tro inte att ni slipper undan! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: