.: Dagar går i repris :.

2009-10-21 19:52:56

Hela dan får hon arbeta,
hon får jobba, hon får streta,
plugga, putsa, plugga, damma,
varje dag är det detsamma!..
..Det är ju hon som knogar
tills hon blir alldeles virrig, darrig, stirrig...!



Upptäckte nyss att sången i Askungen passar rätt bra för mig nu.. :P Jag pluggar, jag städar, pluggar lite till, städar lite till, pluggar, möjligtvis tar jag en paus för att käka, men sedan är det städa, plugga, städa och plugga lite till innan det är dags att soooova! Alla dagar denna vecka har sett likadana ut.
Men imorgon, ÄNTLIGEN!, är det lite ändring på schemat minsann! Då är det Skördefest som gäller, med middag, spex och "disco" så då kan allt jävla plugg bara ta sig i röven och dra åt helvete! :D

Imorgon är det matteprov och nationellt prov i engelska så jag hoppas alla hjärnceller sitter på plats.
Och jag hoppas även dom sitter på plats på fredag för då är det även fysikprov.
Wish me luck!

Nu tror jag minsann min lilla mage tycker det är dags att gå ner till kvällsfikat.. :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: