.: Bonde på riktigt!.. :.

2009-10-17 14:50:59

Jag tror minsann att jag blivit bonde på riktigt!
Igår kväll satt jag och kollade annonser på Blocket på traktorer(!) som jag ville köpa! Hur illa är inte det egentligen? :o
Och sedan, hur illa skulle det inte vara om jag till och med köpte mig en traktor då?
"Alla barnen skaffade körkort och köpte bil utom Jennifer, hon köpte sig en traktor!"
Bondevarning på det? Jo tack!
Skulle även kunna tänka mig att skaffa mig en liten minigård med ett par kor och några får, en liten traktor till det och så en hund som jag dessutom kan valla fåren med! :D Allting bara för sällskaps skull, bara för att de djuren är så fina och mysiga. Myspys! :D

Vill dock poängtera att det inte är några fjantiga epa-traktorer jag kollat på, då klassas man ju bara som patetisk-raggarbonde-som-gillar-att-dunka-plåt-flera-varv-i-rondellen.. och det är naturligtvis inte det som lockar mig! ;P
Nej nej nej, om ni trodde det har ni fått det hela om bakfoten! En hederlig gammal Valmet med lastare däremot - det är grejer det! ;D Då kan man ju ploga vägarna på vintern! :D Hihiii!

(Någon som tänker "oh my god, she's a retard!" nu? I så fall förstår jag er!)


En sån här fin liten highland cattle vore väl mysigt att ha!? :D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: