.: 09-10-13 :.

2009-10-13 19:10:24
Idag har varit en väldigt vanlig och ganska tråkig skoldag, hade bland annat kemiprov och det gick skitbra så tummen upp för det! :D Trodde verkligen inte det skulle gå så bra för har inte pluggat överhuvudtaget typ. Men med lite cykel- och trehjulingstänk (be mig inte ens förklara) så gick det vägen och fick till och med MVG+, hur nu det går till!? ;P
Efter skolan har jag suttit och skrivit en artikel i svenskan om vardagshjältar och jag skrev om lilla mamsen. :)
Så stolt hon ska bli när hon får läsa! ^^, Nu är den äntligen klar och jag ska börja med engelskan istället.. jag ÄLSKAR att fördriva tiden med plugg! xP

Tomorrow we will go to Linköping till nåt universitet på nån mässa med matte/fysik/kemi/teknikföreläsningar, kan ju bli...... intressant?

Dags att sätta igång med engelskan.




Kommentarer

Postat av: Anonym

Mmmm vad söt du är.

2009-10-13 21:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: