.: Stressans tider :P :.

2009-11-06 18:27:56

Har fått fyra teckningsbeställningar att bli klara med innan jul! :O
Är jätteglad att så många vill "anlita" mig, det är verkligen jättekul och känns väldigt smickrande! :)
Dock känner jag att jag har det riktigt stressigt eftersom fyra teckningar ska vara klara innan jul, och det är bara 6 (7) helger fram tills dess och jag kan ju bara teckna på helgerna! Känns helt omöjligt just nu om man tänker på hur många timmar en teckning kan ta ibland, plus att jag har många andra nöjen för mig på helgerna också (;P) och allt skolarbete som måste göras! Shiiiet!
Så det är både positivt och negativt just nu, men mest kul ändå faktiskt! ;D
(Om någon mer vill "anlita" mig till jul behöver ni inte känna er hindrade av detta! Hör bara av er i så fall!)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: