.: Pepparkaksbak :.

2009-11-29 15:29:35

Nu äntligen är det första advent, vilket betyder att det är OKEJ att sjunga jullåtar, baka pepparkakor, julpynta och tända brasan! GRRRRREAT!
Igår bakade jag och sofia pepparkakor, vi var oerhört kreativa tycker jag! ;) Det blev inte några vanliga pepparkakor minsann, så som grisar och hjärtan (eller okej, några såna blev det väl ändå), utan vi körde bland annat på playboy bunnies, batman, south park och ebay. Mycket snyggt! ;D

 Mycket nöjd med min playboy bunny! ;)
 Fråga mig inte varför jag fick för mig att göra en ebay-pepparkaka. :P Men eftersom det kanske är den första ebay-pepparkakan i världen kanske jag skulle få ganska mycket för den om jag lade ut den på ebay? ;D
 Sofias snygga Cartman till höger där! ;)

Nu ska jag minsann packa med mig maaassa julpynt till lillerud, och ta med mig min nybrönda julskiva och få massa, massa julstämning! :D I love christmas!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: