.: Halloween in Säffle :.

2009-11-01 17:21:30

Har tyvärr inga bilder från festen att lägga upp just nu, väntar på att givmilt folk ska skicka några härliga bilder till mig! :D
Istället får ni beskåda min ytterst vackra kreation som jag och mamma knåpade ihop i panik under fredagen som jag haft på mig både fredag och lördag nu. Blev ganska lyckat må jag säga! Eller vad tycks?



Kvällen var i alla fall riktigt kanon! (Y)
Kvällen spenderades till största del på skogshyddan där det dansades och lektes en del. Senare skulle folk till Harrys, synd för oss andra som inte kommer in! Dålig stil att lämna kvar endast en liten skara folk! ;)
Men vi sörjde icke, för jag, bea, jossa och elin satte igång och moppade golven till Det gör ont! Att moppa golvet då var ett riktigt nöje faktiskt! ;D
Senare tog vi oss iväg till Bakfickan, där alla kvällar i Säffle slutar. En pizza fick det bli och lite tjöt med folk. Sedan avrundades kvällen och det var sängen som gällde.

Detta har varit en lyckad helg må jag säga! :) Nu snart bär det iväg till lillerud för en ny skolvecka.
Tack gott folk för en trevlig helg!







Kommentarer

Postat av: Beatrice

Moppa <3

2009-11-01 21:16:37
Hemsida/blogg: http://beatriceheintz.blogspot.com/
Postat av: Jennifer

In my heart forever! <3

2009-11-02 17:25:18
Hemsida/blogg: http://jessifelts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: