.: Friiidaay :.

2009-11-06 15:05:13

Nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmyyyyyyyyyyys! :D

Sitter på rummet och väntar på att klockan ska bli tjugo över så jag kan dra hem med bussen!
Missade preciiiis bussen förut, lite töligt!
Egentligen slutar vi fysiklektionen sist på fredagar halv tre, så efteråt brukar jag packa och sen ta bussen som går med bussen som går tjugo över tre. Men idag slutade vi tidigare, nitton minuter över två, och min buss går tjugo över två men är alltid några minuter sen!
OM jag hade vetat att vår lärare Sarah skulle vara så givmild idag hade jag såklart packat INNAN och hunnit med bussen tjugo över två istället för tjugo över tre! :P SKROT!

Fast nu har jag fördrivit tiden vid datorn i nästan en timme så jag ska faktiskt klappa igen den och dra mig ut mot busshållsplatsen snart! Vore ju ännu mer skrot om jag skulle missa denna bussen också! xD

GÖTT MED HELG, säger jag bara! :D

 

Visst Gillar ni? :D -> http://www.facebook.com/pages/Halebop/78402726296?v=app_2347471856#/photo.php?pid=3647626&op=2&o=global&view=global&subj=78402726296&id=658997196




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: