.: Förstört usb och bortsprungna nycklar :.

2009-11-10 09:46:39
Idag leker inte livet precis. Igår lyckades jag (med lite "hjälp" av dennis) att knäcka mitt usb-minne med heeela min beteendestudie på! Hela skiten är borta! Verkligen det viktigaste arbetet utav alla! Med excel-dokument och nästan hela rapporten skrivit. Mer än 24 h arbete - BORTA! Fan, säger jag! :P

Dessutom har jag blivit av med mina nycklar, även här är dennis inblandad! ;P Han och hans medkompanjoner tog dom igår och har under natten försökt ta sig in på vårat rum, antagligen för att göra något lika jävligt hyss som förra gången! :P
MEN jag och Joephine lyckades, med hjälp av böcker staplade på skrivbordet under handtaget och båda våra sängar tryckta mot skrivbordet, att hålla dom utanför dörren. Dock sov vi ganska dåligt, i intervaller.
Först när vi gick och la oss satte vi böckerna på skrivbordet under handtaget. Sedan vaknade vi av att de försökte ta sig in. "Moahaha!" tänkte vi då, men sedan började de sluga jävlarna att flytta på skrivbordet genom att skjuta in en pinne under dörren. Då fick vi ställa båda våra sängar framför skrivbordet för att de inte skulle rubba. :P Sedan blev vi väckta ett antal gånger till av att de försökte ta sig in (de försökte till och med med fönstret - ambitiöst!) men efter halv ett eller något fick vi sova.

Jag väntar bara på att rummet ska vara uppochner vänt när vi kommer upp dit efter lunchen. Någon har ju fortfarande min nyckel, så än går vi inte säkert minsann..!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: