.: We like it pink! :.

2009-07-24 00:34:44

Då har man skaffat sig en blogg då.
Ingen färdig bloggmall dög åt mig, den bästa ska även det bästa ha, som ni vet! ;)
Så jag fixade till mig en egen design i rooooosa, yes we like it!
Flashy! :)

(Just det, bör även påpeka att kommentar-sidorna dampar lite.. menyn till höger blir halvtransparent, men texten finns att där någonstans, man får bara titta lite mer noggrannt! ;) Får väl försöka fixa det någon gång..)

Så, vad ska då denna blogg handla om?

Min väg till kändisskap.. fast vänta nu, jag har ju redan hundratals drgelande fans som springer efter mig på stan!
Mitt hårda liv som kändis då kanske? Jag måste ju erkänna att det tär på kroppen att behöva stå ut med alla fans och papparazzis hela tiden!
Eller varför inte en modeblogg? Om det är någon som vet hur man klär sig så är det väl jag!
Humm, känns fortfarande inte helt rätt..
Min väg till rikedom möjligtvis!
Visst, jag har ju redan en eller två miljoner liggandes på hyllan, men vad är det att komma med? Här snackar vi biljoner-triljoner - det är vad jag kallar rikedom!.. lite mer min stil även!

Dock kan väl hända att jag överdrivit en smågnutta nu... Vad jag menar är att allt jag sagt möjligtvis inte är 100% sanning. Men vem gillar inte att krydda till det lite, huh?

Så vad det egentliga svaret på frågan är... det vet jag inte riktigt.
Jag får lov att citera min gode vän, Salvador Dali - "allrahelst minns jag framtiden".
Vad nu det hade med saken att göra.. but WHATEVVAH!

I'm a wierdooo..
Közz!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: