.: Rallybrudar? Ja, nästan.. :.

2009-07-25 16:57:30

Känns som jag har massa att berätta, så jag får dela upp det i flera inlägg. ;)

Fredagen började rätt segt, men när pappa utmanade mig i gocart blev det taggning i bött minsann!
Jag var givetvis tvungen att ha ännu en motståndare, jag jag kunde skryta med min vinnarglans lite extra efteråt när jag tagit hem racet. Jennifer Carlsson fick bli min värdige motståndare.

Pappa nämnde ju inte bara ett par gånger, utan en hel del gånger, att han längtade efter att få tvåla till oss. Han hade förtippat sig själv som vinnare och var övertygad om att så var fallet - ack vad han misstog sig!

Rallybrudarna! Eller bör man säga gocartbrudarna?


Vad min stackars far inte visste var att dessa två brudar ovan, var de vassaste, hetaste, mest förtjuuusande (och allra mest dom mest skillade) gocartförarna i landet!
Vi slog honom båda två, ooohja vi slog honom rejält! Moaahaha!
Men vi måste ju även förstå att pappa fick en av de sämre gocartsen - javisst pappa vi säger så *klapp på axeln*!

Utmana oss i gocart, och du möter döden!
So long suckas!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: