.: "Jag älskar dig och kräftstjärtar" :.

2009-07-26 16:01:35
Igår var en alldeles förträfflig afton!
Kvällen började hos josefine med massa snygga brudar. Senare kom det även lite mer folk och partyt var på topp!
Mycket tjöt och mycket dans blev det innan det bar iväg mot city, the big city så att säga!
Sedan drog vi oss tillbaka dit kvällen började där det blev ännu mer party för vissa, medan andra började runda av sig kväll lite sakta men säkert.
Josefin (inte att förväxlas med josefine) var en utav de som minsann fortsatte röja! Och när någon fick fram en whiteboard-penna delade hon (och jag) ut gratis tatueringar till folket!

Hela mina armar var fulla av flames, tribaler, poesi, vip-stämpel och denna oerhört vackra hyllning till mitt och josefins heta rappband (som tyvärr lagt sin rappkariär åt sidan för studier möjligvis... comeback snart kanske?) :



Yes you, YESYOU is our name! ;D
Ketchup var vår debutsingel, oj vilken hit!
Sedan kom Tuggummi, dåvarande sommarens riktiga sommarplåga minsann!

Men förutom denna vackra tatuering skrev hon även något så poetiskt, så vackert, så rörande att det känns ända in i själen! Jag citerar:
"Du är oxå bäst din häst (du är inte pest) :D Jag älskar dig och kräftstjärtar"


Det är nästan så att en tår rullar ner för min kind när jag läser det!
MEN, detta för mig även in på något annat att tala om. Nämligen historien om varför kräftstjärtarna kom in i bilden.

Jo, mina vänner, saken var den att jag och josefin stod och samtalade i josefines kök om något ytterst viktigt.
När konversationen leder mot sitt slut, och det är dags att gå in i vardagsrummet igen för att svänga våra lurviga, tar jag ett steg och helt plötsligt ligger jag där på golvet i kräftstjärtar. Någon idiotjävel hade haft sönder en jävla kräftstjärtsburk i kylskåpet och på golvet ligger sånt där slem, HALT SOM FAN, och några kräftstjärtar.
Klart att det är jag som halkar i det!


Efter denna händelse kommer kräftstjärtar alltid ha en speciell plats i våra hjärtan! Så mycket glädje de skänkt oss i våra liv (jag menar det, för fy fan vad vi skrattade) !
Dock fick jag stå ut med en svullen stortå. Har även lite ont i den än idag.
Hela situiationen är förbannat komisk: någon spiller kräftstjärtar (och just kräftstjärtar av allt som finns att spilla!), en oskyldig jennifer halkar i kräftstjärtarna, får ont i stortån (tår är också jävligt komiska!).

Kräftstjärtar in my heart! <3




Kommentarer

Postat av: Micki

Jag insisterar på att få heta "syster" i stället för Michaela Nilsson...! Am I a stranger?! Nooooooo! ;)

2009-07-27 15:27:05
Hemsida/blogg: http://curtsdotter.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Vem är du?

2009-07-27 15:58:19
Postat av: Josefin

Jag tycker minsann defenitivt att vi ska göra comeback snart! Det är ju så mycket tryck på just detta från omvärlden attt jag inte orkar mer snart... Och visst bor det en poet någonstans i mig! ;)

2009-08-03 12:20:10
Postat av: Jennifer

Ja, det är nu när efterfrågan är som högst som vi borde slå till och göra en comeback! Folket kommer juuuubla! ;D

2009-08-10 14:49:08
Hemsida/blogg: http://jessifelts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: