.: Myyys på hög nivå! :') :.

2009-12-04 18:25:44
Ååh, idag blir det supermyys hela kvällen! :'D
Just nu väntar jag på att hela familjen (d.v.s. jag, mamma, pappa, micki, malle, micke och lukas och även robin) ska dra till bowlinghallen och välta lite käglor. Jag ska klå dem allihop!
Där ska vi även fylla magen med lite mums-mat. Sedan ska vi tillbaka hem till oss allihopa och så ska vi dricka glögg, tända brasan, äta lussemissar och pepparkakor, lyssna på julmusik OCH så har mamma varit gullig och köpt lite små paket som ska delas ut! :D Aaww, hon är att för go min lilla mams.
Iiiiiihihiiiiaaaaååowww
, vad MYYYS vi ska ha! :D DAMN, I LOVE CHRISTMAS! <3



PUSS på alla, jag är glad idag! :D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: