.: Karlstadweekend :.

2009-12-20 21:04:46
Denna helg har jag och Robin lånat mickis lägenhet i karlstad och haft massa mys! :D Har lagat mat, julklappsshoppat (och mycket julklappsshopping blev det!), slått in julklappar och rockat loss till julmusik, tittat på film och annat trevlans! :)

Och idag har jag varit världens överlyckligaste - för det SNÖAR MASSOR! :D :D :D :D :D :D :D :D *och som om det inte vore överdrivet nog lägger vi på ännu fler smileysar!* :D :D :D :D :D

Julstämningen är verkligen på topp just nu!

Imorrn ska skottas och göras snöänglar minsann, julbakas, slå in julklappar, rimma på alla julklappar och se till att bli klar med två klappar som görs "by hand" så att säga och även take some photos outside in the snow! :D Ska dessutom passa på att tända brasan imorrn och dunka julmusik HÖGT! :D

Ihhiiiiihiiiiiiiii, jag är såååååå barnsligt glad så ni anar inte! :D
Och dagen därpå händer det något mycket speciellt! Gissa vad! :)

Jag är nåt så barnsligt förälskad i julen! <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: