.: Julbord :.

2009-12-16 13:11:39

Jag älskar verkligen våra mattanter och vår matgubbe Imed. Gör jättefint och julmysigt i matsalen, har dukat fram värsta julbordsbuffén (även massa gott för oss vegetarianer!) och springer runt som små tomtar i matsalen! ;) Jättemys!







Och förutom att käka massa julmat igår så gjorde jag även massa fina julkort! :D Fritiden hade ställt fram massa pysselsaker att göra julkort och kollage av och Annica var där med sina scrapbooking grejer, så fina julkort blev det minsann! :D
Och ett väldigt kort snöbollskrig hann vi även med igår! :D
Idag ska jag julrimma och julbaka om jag hinner, så man börjar ju faktiskt få lite julstämning! :D

TJOHO!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: