.: Råkat vinna lite igen..! :.

2009-08-28 18:13:33
Folk kommer hata mig nu... först en mobil, värd typ 3000 kr, sen en systemkamera som låg runt 8500.. och nu det här! :O
Inte för att det är något att jämföra med en miljon eller nåt (som jag fortfarande väntar på även!) men ändå, för mig är det stort! :O

I somras när jag satt och inte hade nåt att göra på kvällen såg jag en reklam om nån tävling på Libresse's hemsida där man skulle, med hjälp av deras lilla bildverktyg, måla något kreativt som stärkte tjejers självfortroende eller nåt..
72 st gick till final, vet inte riktigt hur många bidrag det var sammanlagt men skulle tippa på 300-500 för jag vet att det var jäkligt många bidrag iaf! :O Och av alla dom så går jag och vinner!! Är inte det helt sjukt!??? :O

Detta är vad jag vann: (bara kopierat texten rakt av)
* Ditt bidrag presenteras i Voice-boken - Boken ges ut av Vulkan och lanseras i hela Norden för att vi tjejer ska insprera, stärka och glädja varandra över gränserna. Verken kommer även att tryckas som tavlor och auktioneras ut. Pengarna går till Röda Korsets Ungdomsförbunds arbete för ungas trygghet och självförtroende.
* 2 biljetter till Blog Awards 2009 - stor galafest i Stockholm med prisutdelningar, spännande gäster och modevisning.
* Rosa Mini-PC - LG110-GA7HPV
* Årsprenumeration på VeckoRevyn.
* Årsprenumeration av Libresse-produkter.

Sammanlagt värde ca. 7 500 kronor.




Och för er som är intresserade så såg mitt bidrag ut såhär:


Fattar fortfarande inte hur jag kunde vinna! :O Jag menar, vadå, av så många - hur fan kunde dom tycka att mitt var bäst!? :S

SJUUUKT är vad det är!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: