.: Bow for the master! :.

2009-08-10 10:59:47
Egentligen hade jag kunnat berätta om hur bra/dålig Madonna var i lördags, för jag var nämligen där, men under gårdagen skedde en ännu viktigare händelse som får ta över förstasidan istället!

Det var nämligen dags för den omtalade gocartfighten mellan mig, papsen och robin. Pappa hade "vässat hornen" sedan länge och var redo för att "tvåla till oss", enligt hans egna ord. Sugen på revansch papsen?
Tyvärr började det regna en gnutta precis när vi begav oss iväg mot åmåls gocartbana, och alla som kört gocart på blöt asfalt förut vet hur halkigt det blir!
Men inget stoppade oss! Det var upp på banan och köra bara, inga alternativ!

Fighten var hård må jag säga, men jag minsann var i toppform!
Jag visar ingen barmhärtighet på banan, bara rå djävulskhet.
De små pojkarna hängde aldrig riktigt med i mitt speed, men det är ju inte lätt att vara liten och oerfaren... ack, ack!



Bilden säger allt!
Det måste kännas hemkst att bli överkörd av en TJEJ!
Jag lider med dom.........     NOT!

Moahahahahaaa, eat my dust, SUCKAAAHS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: